אסטרטגיה

מועדוני לקוחות מנצחים

דולצ'ה ויטה משלבת אסטרטגיה, יעוץ, יכולות טכנולוגיות, ויישום בשטח:

ייעוץ ואסטרטגיה– בבסיס הכנת תוכנית הנאמנות, לעיתים נדרש ייעוץ לחברה מולה עובדים להתאמת המערכות, וכן כח האדם. הלקוחות השונים, מסקטורים שונים מקבלים את שירותי הייעוץ באופן קבוע, ושירותים אלו, מגובים בתוכניות עבודה, המלצות, ועידכונים בהתאם למשימות השונות. האסטרטגיה השיווקית נבנית בהתאמה אישית עבור כל פרויקט מתוכננת על פי הגדרה מפורטת של יעדי החברה, הן התדמיתיים והן המסחריים, תוך הגדרת מטרות, פתרונות, וחשיבה יצירתית משותפת עם הלקוחות השונים. בבחינת האסטרטגיה נעשה שימוש הן בידע ממחלקת ניהול סיכונים, והן בניסיון המצטבר של אנשי "דולצ'ה ויטה" ליצירת אסטרטגיה תואמת מטרות ויעדים.


ניהול סחר ותוכן - למחלקת הסחר של דולצ'ה ויטה הסכמים בנוגע להטבות עם אלפי בתי עסק ברחבי הארץ. החברה מהווה כח קנייה משמעותי בתחום ההטבות והעצמה והיושרה מעניקים יתרון בולט המאפשר להשיג הטבות אטרקטיביות ומותאמות לקהלים שונים. שיתופי הפעולה המוצלחים, עם מגוון הספקים, התקשורת הטובה עימם, מעניקה לחברה יתרון משמעותי גם מול הלקוחות העסקיים וגם מול הפרטיים. כל זאת קורה תוך מעקב על הדוחות, ניהול סיכונים וידע רחב בתחום כתוצאה מלמעלה מעשר שנות פעילות.